hideaway (by the way, know you've always been the one)

 
Början av sporlovet; gick i grått och med pyjamaströjan på dygnet runt (fett praktiskt)
 


 
Nu; har väl aldrig tidigare varit så opepp på skolan. Ligger hemma med mina två täcken å äter choklad samt lyssnar på Hot Chip, The Kinks, Rodriguez, David Bowie och Karen O And The Kids. Umgås med Emmy som också är sjuk och vi kollar på GIRLS i min säng.
-
Jag är (frånochmed typ igår) med på att skolan är ett ständigt återkommande dilemma här och det blir väl lite tjatigt. MEN nu har jag varit i Berlin och jag förstår inte varför denna ständiga ångest? klump? monster? (stress) måste infinna sig i maggropen när jag lika gärna kan göra det jag vill, tjäna pengar och på så sätt slippa ### skolan som HINDRAR MIG sitter bara handlingsförlamad och det finns inget jag tycker är så frustrerande.
Ni ska bara veta hur mycket som vill ut ur min kropp, projekt jag samlar som frön men aldrig hinner vattna, hinner aldrig ODLA (haha)
-
☆☆☆berlin var fett bra☆☆☆
idag lämnade jag in engångskamerorna så mer om det en annan gång
-
pussåkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad mysigt rum!!!

2013-03-08 @ 11:27:57
URL: http://enugglaimossen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0