BAM-BI-DI-BAM

Jag äter för mycket popcorn och sover för lite, därför har jag idag, efter jag kollade på The perks of Being a Wallflower (grät), sovit fyra timmar. Men jag är förtfarande trött.
gifs creator

Väntar på att mina rosenbönor ska börja växa. I måndags bara stod dom där i mitt skåp och jag vart så glad för måndagar är alltid lite grå och sen jag hittade dem i en barnbok en fredagskväll/natt jag satt barnvakt i midsommarkransen har jag bara insett att det är rosenbönor jag ska ha.
 
gif creators

 
Jo och igår var jag på Afro och när vi dansade med bröstkorgen rumpan benen huvet håret tårna ryggen till DEN HÄR LÅTEN så ville jag typ bara skratta!?! Var så himla KUL (☆ni måste lyssna på den låten cus jag älskar den) ☺
 -
♡tjouflöjt♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0