18 mars

 
Lyssnar på AZURE  som var med på babel igår, den är fett fet och jag bara ligger på mina två täcken + fem kuddar (☆tips, typ - alltså massa grejer i sängen är bra) och längtar efter:
❂ våren! hallå kåmigän va händr gick ju runt å nynna för snön var borta från trottoarerna sen bah, nä orkar inte ens prata om det
❂ landet!!! vill koka te och hitta musskit i skafferiet å lägga mig å kolla på stjärnhimlen samt äta salt and vinegar chips!!! och ta en promenad till kroksjön förstås!
❂ något annat ställe än sverige
❂ höga kusten, rätt otippat myb men fick bara en sjuk inpuls atm
 
 
eh vd jg sk gr hrnst (skriver i konsonanter pga omväxling samt kul grej)
knnr tt strt bhv v tt strktrra mina dgr pga slppnr nt av atm
✬ dansa, alltså dansar varje dag den här veckan och det är svinkul samt lite jobbigt för jag känner mig stel å oskön
✬ äta middag + dansa + sova i en tom lägenhet tisdag + ondag på kungsholmen pga vi får låna den (!!!)
✬ plugga matte samt annat har ingen koll, är så omotiverad men skitidet
✬ sjunga för mina rosenbönor fredrika gav mig ♡♡♡ (världens finaste grej, jag har bilder, ni ska få se)
✬ se en james franco film
 
 
eh och på min lista över dagen stod INGEN DATOR och nu ligger jag här å känner misslyckan flina åt mig :(
eh har kanske fått jobb idag!!! hade den mest produktiva dagen på länge känns så gött
eh håller på å gör en film och den är så himla mycket epilepsi men det är kul och jag ska göra collage och måla pga måste
eh får tatuera mig av mamma och pappa och det är jättekul
eh jo köpte precis en biljett till håkan i göteborg
eh
eh fint, hare trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0