september än så länge

Hej! Det är september och murgrönan på husen lyser numera röd. Det gör även träden på gården och löven på trottoaren. Luften är frisk och kall men solen värmer. Det är så fint och jag vill bara spara detta nu innanför huden eller bära färgskalorna i fickan. Det gör jag också, plockar färgsprakande löv och lägger i fickan på min bruna manchester jacka. Placerar sedan varsamt över de prasslande löven mellan boksidor i min hylla. Jag är vegetarian på riktigt nu förövrigt, ikväll lagade jag linsbiffar och jag vägrar vara en del av köttindustrin längre. Det känns bra. 
-
Jag är så trött jag förstår inte varför jag inte tar hand om mig själv. Imorgon har vi klassfota och vi ska vara grabbar hela bunten och jag lånar pappas bruna manchester brallor och målar ögonbrynen svarta.
-
Jag avskyr matte bläää jag är så efter.
Onsdagar är bäst för då har jag design.
Disco universe var kul men stroboskopljuset fick mig känna mig som en paranoid kärring typ nej jag vet inte.
Godnatt hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0