lost fur



jag vill ha syrener. nu. jag har sett klart på säsong fyra av skins och känner mig ... tom. sådär tonårstom,
när man dyker in i en tvserie och är en utav dom. jag är också en karaktär. jag har mina problem, med dom.
på onsdag ska vi spela våra tre låtar och jag är nervös. äckligt nervös faktiskt. men det ska inte vinna över
mig, nej. ibland önskar jag att det skulle vara kväll en hel dag. jag mår bra på kvällen. och så gillar jag regn.
jag gillar doften av regn, regn mot asfalt. jag gillar ljudet av regn. det smattrande lätet-regn mot plåt utanför
fönstret. snart blommar syrenerna hörrni! vilken fest.

Kommentarer
Postat av: selma

sv: tack! gillar du kinks också? åh blir så glad!

2012-05-21 @ 20:06:40
URL: http://tragisktochmagiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0