söndagen och I wish I had a beach house and we could make a big fire every night

 
Hittade ett fik med en hundraåring och ostkakor som tillagades av gubbar i ett litet kök med lågt i tak och en änglalampa. Åt en smörgås med gravad lax och vid bordet bredvid satt David Hellenius och Peter Magnusson med en hög bekanta för jag tror att Peter fyllde år. Lustigt japp för det var i princip bara vi och dom i ett litet rum med lågt i tak och pensionerade damer som serverade lunch.
-
 
Älskar den här videon, såhär ska livet se ut klartslut. En massa solvindar och dans högt över staden.
Pussar
 

(Jag tänker förresten inte skriva något mer här innan julen, jag måste fixa det där matteprovet och läsa litteratur. Måste knyta upp knutar och tackla stormen, sen ska jag låta min kreativitet flöda, japp.)

Kommentarer
Postat av: Denice

Fin blogg!

2012-12-19 @ 21:28:26
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0