/svartvitt/







+
körsbärsblommorna som snart blommar för fullt!!!!!!
solen, molnen, vinden, regnet
skins, vänner, flight of the conchords
att det är vår!!!

-
körsbärsblommen som får mig stressad
&"#2@%€ fysik projekt!!!
"%&€& matte nationella
skolan överhuvudtaget
fanfanfanfanfanfanfanfan åh jag vill ha sommarlov
-
åh jag är stressad över så mycket. jag skriver listor och scheman och känner ett litet sting av lättnad då jag checkar av prov efter prov. jag hatlängtar efter min födelsedag och jag slås av att nalen-konserten är snart, gfklmpftprtsdkbl
-
jag mår bra av:
skins, min fina kvällsgöra och verklighetsflykt (sista bilden, åh jag har så gosigt)
frysta hallon, också en standard kvällsgöra, helst tillsammans med skins (sista bilden hoho)
gråa dagar, de är perfekta i mitt liv just nu. vinden är klar och solen existerar inte som stressobjekt.
sommarlängtan, det börjar slå mig att ett liv utan stress och plugg existerar!!!!!!!!
framtidsdrömmar, jag börjar gymnasiet i höst, gymnasiet!
mitt landställe, jag har ett landställe och en skog och ett hav som väntar på mig.
-
puss hej fina nu ska jag kolla på skins (imorgon ska jag gå upp tidigt och göra sju uppslag matte, sju, SJU7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0