dom våldtar allt det fina med sin billiga underhållning



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har så mycket bilder jag vill visa men alltså den evinnerliga processen att ladda upp gå igenom å välja är så sjukt omständig och ofantligt tråkig så den blir utestående! Bläh vilket probem vah! Här är istället jag i lite olika konstelationer kläder känslor humör dagsformer (mest uttråkad, blir ofta då jag sätter på datakameran weho ) till ert, tidsfördriv?  fllärrp
❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁
eeeeeeh
eh
äh
jo!
VILL DANSA
dansa dansa DaNsA dansa d a n s a
(gaah ser ni hur snyggt det ordet är!?! jag upptäckte det nu!)
eeh
jo! så jag tänkte dela med mig! alltså! kolla det
samt valfritt live-uppträdande med beyonce förstås!!!
❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁ ❁
och ☆TIPS☆ för detta inlägg!!!
låtar att sätta på sig snygga kläder och dansa runt hemma på trottoaren i mörkret på berget på toaletten till:
 
SKIMRET - NORDPOLEN (rubriken! lyssna överhuvudtaget på pelle hellström, aka nordpolen, för han e go! och kolla på den här videon! snygg ☺☺☺)
 
 
YOU MAKE ME FEEL.... - COBRA STARSHIP (låten i första länken ☝)
 
 
 
 
KONICHIWA BITCHES - ROBYN  (obs allt med robyn är bra)
 
☆tips! lär dig texten och bah sjung och dansa samtidigt! det är fett!
 
osv.
 
eeh
hm
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0