6:e januari 2013

 
Skulle kanske helst skriva något långt och utförligt om mitt jullov, om de tio dagarna jag spenderade med de dementa på plan två eller om hur mitt land är en fristad från slaskiga trottoarer men inte ängsliga tankar om skolan och livet. Men, jag vet inte, orkar inte. Istället räknar jag mest ner till skolstart och drabbas av det där #€##% vemodet som visst kommer varenda år när lovet snart är slut. Vad som är bra är att jag har världens bästa nyårslöften-lista till det här året och jag känner liksom bara på mig att det kommer hända något FANTASTISKT på dessa tolv månader! Läser även en så himla bra bok, The Perks of Being a Wallflower, och lyssnar bara på min nya spellista för det här året.
 
Andra saker som hänt:
-Jag såg två stjärnfall under loppet av tre minuter under en så sjukt o v e r k l i g stjärnhimmel i torsdags. Det var så amazing så jag visste inte var jag skulle ta vägen.
-Jag och Ester (min katt) har kanske kommit varandra lite närmare på sistone. Just för tillfället ligger hon vid min sida och är tjock och gosig och alldeles .... BURRIG. Jag gjorde en film där hon verkar så himla kärring:
 

(jag var trött å mätt å ihålig när jag skulle döpa videon, dunt bläjm mi)


Kommentarer
Postat av: Rosita

haha åh, så fantastiskt inlägg egentligen. älskar det där med katten!

2013-01-12 @ 12:34:27
URL: http://www.fewlix.blogg.se
Postat av: R

haha nehmen va bra tack!!!! detta va en jävligt gö film och en allmänn gö blogg helt enkelt^^!! MVH!!!

2013-01-23 @ 22:22:56
URL: http://ronjadb.blogg.se
Postat av: R

ps. ÄLSKAR HEADERN!!!!

2013-01-23 @ 22:23:15
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0