sjunger i regnet som gene kelly

hej å hå jag har lite huvudvärk. NÅGRA FAKTORER:

☺emmy kommer till mig, gråter, för hon har smörjt in sig och det svider på hennes händer. jag säger "men du kommer bli fett mjuk å len" typ och hon bah "kommer jag?" å så går hon ut i köket och det är ganska lyhört här hemma och hon bara skriker JAG VILL INTE BLI MJUK och gud det är så u t m a t t a n d e hennes gråt å skrik. känner mig ihålig som en konservburk, handlingsförlamad och det leder mig till NÄSTA FAKTOR (eller kanske inte, haha fail (åh heter det ens faktor)) ☺men jo jag är fett ihålig- I HUVET - för jag är dötrött men måste plugga och skulle börjat för en timme sen, haha vilket skämt va! ☺japp så är jag lite darrig också, och uppspelt för jag drack två starka kaffe idag och var typ pepp på jag vet inte, allt? LIVET och alltså, slutet på det här inlägget är bland det bästa jag läst i cyber world någonsin. blir så sjukt stark arg pepp på detta så det är knäppt!
 
lite bilder från senaste dagarna☺☺☺
 
 
hejdå!

Kommentarer
Postat av: R

haha vadå inte börjat blogga??älskar masken jao

2013-01-24 @ 23:17:17
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0