✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀✿ ☆☆☆☆☆☆☆☆☆ ✿❀✿❀✿❀✿❀✿❀❀✿

Äsch va jag försöker vara lite cool men jag kan inte göra inrullad lugg så detta är fake.
 
☹Jag är så uttråkad å trött på skolan så det är alldeles sinnessjuk, så trött så jag inte bryr mig liksom skiter i betyg o r k a r i n t e okej! Det ordnar sig DET GÖR DET ALLTID tänker jag för gud livet går väl inte under.
 
❂KÄNDE FÖRRESTEN VÅREN I LUFTEN IDAG ☆☆☆☆☆❀✿❀☀☀☀❀✿❀☆☆☆☆☆ Längtar efter första kulglassen gräset blommorna luften ☼☀SOLEN☀☼ åh herre
 
✯ska köpa mig en glitter eyeliner tänkte jag och så en engångskamera förtusan!
(rookiemag.com)
 
✦ska bada å kolla på det här nu (mamsen tipsar)
 
tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: R

cooloooooo

2013-02-05 @ 22:15:27
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0