söndag 23 september

jag önskar mitt hår var lite mer såhär och så önskar jag min hjärna var klokare.
önskar jag hade lätt för matte och kunde vara bättre vän med tiden. nu ligger
matteboken på köksbordet men jag tänder tändstickor och dansar till rock the casbah och
ride on time istället (typ bästa låtarna jag vet just nu)
igår hade pappa femtioårsfest. alla dansade till euphoria och ride on time på vårt vardagsrumsgolv, vi somnade strax efter halv fem efter att ha vandrat bort till monteliusvägen klockan två och tagit slut på de sista engångskamarebilderna.
nu är allt grått och så extremt höstigt och jag vill bara lukta tändstickor och gosa ner mig i täcken och kolla på filmer. i kylen ligger fem vita plastpåsar med mat från igår och två tårtor.
åt helvete med uppgift 2226 och resten av jävla matteboken känner jag. vill ju bara äta gräddtårta och kolla på film eller åka till berlin det spelar ingen roll. jag vill inte gå till skolan imorgon tiden går för fort herregud var tar livet vägen ååååälödhavkjassblifäölohhhlknbsaduilegwqbdkjbckvdväää
hejdå.
///söndagsångest///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0