någoting från trötta tankar

När jag gått på gården, sparkat de stora högarna med gula löv och vinden tagit tag i håret har jag gått i takt till musiken. they say an end can be a start feels like i´ve buried yet i´m still alive i feel the chaos around me a thing i don´t try to deny. Mörkret kommer tidigare nu också, när jag äter min frukost vid frukostbordet går himlen från djuptblå till ljustrosa utanför. Så vackert är det, sätter morgonkaffet i halsen.
-
Jaja. Hursomhelst, har tänkt att nu måste jag skriva, det här ska jag skriva. Tänkte så när jag i torsdags kom in köket och såg stora luftiga snöflingor dala ner i mörkret utanför. Det är något magist med snö. mmh låter så himla pretto och djup MEN kolla:
vill göra snöänglar, åka pulka, åka skidor, bygga största snögubben. längtar efter knastret under kängorna!!!!!!!!!
-
Och nu är det höstlov, så himla efterlängat och behövligt. Det ska bli så himla bra, måste ta tag i det redan från början, dags å dra upp rullgardinen och göra mig en redig frukost alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0