festival genom en engångskamera 1

Festival är en så himla bra grej, ingen tvkenan! I somras bodde vi några personer i en stuga på en camping, vid en sjö (himla flott) och åkte bil varje dag in till Borlänge och till ett peace and love. Så himla mycket musik, ja det blir väl så när man inte bor i lerhögar och vaknar 06:00 i gassande sol efter tre timmars sömn. Vi upplevde en helt annan festival än los camping festivalosfolkos helt enkelt. Åååh ja det var fint.
VI TAR EN TITT!
 
Krunisen spelade på P3 sommersession och jag stod på andra raden. Han spelade Stjärnfallet och det var fantastiskt.
Fredrika var pinsam när hon pratade till mig genom en grammofon och sjöng aldrig ska jag sluta älska dig m.fl
Ja så lite konsert bilder! Den här nedersta var från Labyrint vilket var asfett fast vi gick för att det var någonting annat jag kommer inte ihåg. Taggad publik som gungar med armen är alltid kul och vi stalkade några grabbar och det var ju ganska töntigt.
På fredags natten dansade vi till Nero i spöregn. Jag tror jag var med om de mest extrema moshpitten under den här konserten fast istället för att drabbas av panik studsade vi med och det var sjukt kul. Hade dock fett ont i magen men tänkte lite skitsamma då.
Spelade kort i köket om förmiddagarna.

Den enda konsert bidlen (förutom Labyrint dårå) tog jag på Hoffmaestro. Förstår ej varför för det var knappt ens bra och det luktade så himla illa. Svettig häst typ blandat med öl. Kommer ihåg att det var en stor fet pöl med odentirierad vätska bredvid oss och det stänkte på oss när folk hoppade där.
Ja och så lite hemlighetsfulla bilder.
Här stod vi i väntan på Rihanna sista kvällen, utanför hagen. Hon kom ju aldrig och det var surt tyckte vi så vi drog. (Tove på den här bilden!)
Japp så gick jag och Fredika därifrån och käkade pommes, dansade vid minsta scenen där Navid Modiri spelade och Fredrika ramlade i det daggiga gräset och det var kul. Tycker om den bilden!
Två bilder fick förresten inte vara med för de var för lökiga.
-
Ja det var det! Nu är jag ganska lycklig för ikväll blev det bankat att vi ska till BERLIN och det är så himla himla asnajs!!! Log nog hela vägen hem från tunnelbanan! Dessutom gillar jag mina bildlektioner så mycket och snart är det jul och julmarknaderna öppnar snart och ja. Glad helt enkelt.
♥♥♥♥♥
Såg även historieätarna på svt ikväll. Skitkul och bra, skrattade tillsammans med pappa som kände igen sig i sjuttiotalets Sverige som de speglade. Se! Nu ska jag somna tillsammans med så mycket bättre. xoxo

Kommentarer
Postat av: Melina

Ja eller hur :)

Gillar bilderna!

2012-11-23 @ 17:24:47
URL: http://stenso.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0