cause nothing lasts

Här är några bilder ur min telefon från senaste veckorna!
 
 
Jag tillbringar mycket tid i skolan numera och jag tycker det känns fint. Jag gillar min skola, gillar dess stora fönster och atmosfären. Vi sitter i bildsalen och målar, ritar, pluggar efter att vi slutat och sitter kvar tills det är alldeles kolsvart utanför. Bilsalarna är så himla bra, ligger näst högst upp och har enorma fönster med utsikt över söders alla hustak. Jag känner hur det börjar kännas mer och mer rätt. Bildlektionerna är en fristad då man inte gör annat än är kreativ, pratar, lyssnar på musik, har det fint. Det känns bara bra!
 
 
I torsdags, efter att vi hade kirrat och planerat flyg till Berlin osv gick vi en snabbis på utställning i kulturhuset. Var ganska glad då.
 
 
Tycker om min lillasyster så himlahimlahimla mycket.
 
Idag när jag skulle hem efter att ha skrivit svenska prov i två timmar föll det snöblandat regn från himlen. Det blåste förfärligt och vita snöflingar stannade på halsduken i några sekunder. Det var annars en bra dag. Onsdagar är alltid bra.
-
Nu lyssnar jag på Urban Cone och på fredag ser jag dem live igen! Så taggad, det blir fint. Puss.

Kommentarer
Postat av: L

Fina bilder! Gillar speciellt 1:an och 3:an.

Och förövrigt är Urban Cone så himla bra. Hoppas att deras konsert på fredag blir lyckad.

2012-11-29 @ 19:02:31
URL: http://thehidingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0