tunna blomblad




jag lyssnar på gamla kassettband från 2007 då jag spelade in mig själv. jag sjöng egna låtar och spelade gitarr. låtarna hette "i love" och "jag gillar dig" och ja ni förstår. jag skrev även egna berättelser som jag läste upp, en skräckberättelse bland annat som handlade om en flicka som gick vilse i en skog och hamnade vid en nedlagd cirkus.
ah det är så roligt att lyssna på. blir förundrad över min röst. åh den var så ljus och mitt skratt så bubbligt. jag minns att jag hade tandställning då, en som satt i gommen och pga den kunde jag inte uttala s särskilt bra.
-
jo. mumford and sons kommer till peace och det är frikin fantastiskt! på tisdag smäller det, kommer bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0