och det är så mycket hjärnan vill sila ut genom huden

VILL RENSA BORT TA VARA PÅ FÅ UT NÅGOT KONKRET NÅN JÄVLA GÅNG
Jag jobbar på avdelning 2A
taniga axlar
bahbahblaböhbababdubi
De var finklädda på julafton, mitt hjärta smälte. E hade sin finaste klänning på sig, en lång midnattsblå med rosa rosor och knappar. Ett guldigt halsband som räckte ner till naveln och som pricken över i:t; en stickad vit kofta med stora runda knappar. Där satt vi runt köksbordet, personalen la upp sill potatis gravad lax på tallrikar med blå kant.
-
Klockan ett hämtade pappa och lillebror upp mig och här är två ganska menlösa bilder från min julafton:
 
Hade det himla bra, åt en massa julgodis kollade på kalle anka tävlade musikfrågesport öppnade julklappar missade karl bertil johnsson (gråter krokodil tårar) somnade, typ ungefär.
 
JAG FICK SÅ HIMLA BRA KLAPPAR:
VÄRLDENS himla BÄSTA bok bland annat!!!
Alltså blir så avis på hennes jädra begåvning kreativitet rolighet allt
och så illustrationer att dö för samt spellistor för olika tillfällen, om jag är förälskad i denna bok!!! ååååhxxz#krmpf
Och så är jag nu ägare till dessa skönheter, mmmh dom luktar läder och kärlek samt en livslång vänskap
på morgonen när jag var uppe med tuppen kom mamma också upp och gav mig denna morgon julaftons klapp, Jag ska egentligen inte jobba här en bok om Moa som jobbar tillfälligt på ett äldreboende, precis som jag, alltså där hade morsgumman tänkt till! Den verkar bra, på andra sidan står det
"Även om det föreligger en viss ansträngning bakom det aprikosa färgvalet är inte väggarna så där varma som det var tänkt från början och kaffet är lite för starkt. Och lite för kallt. Och chokladasken på bordet är tom."
Vet inte varför jag fastnade för just det men jag har läst om de meningarna många gånger nu. Får en känsla för de där väggarna, precis som väggarna i korridoren jag vandrar i varje dag är dem ... misslyckade. Tråkiga och misslyckade. 
-
De är så underhållande, tanterna och gubben vid köksbordet i soffan vandrandes i korridoren. En dam sa idag Det är så vackert när du bullrar sådär när jag stod och skjölde av deras använde tallrikar, tänkte att jag ska samla på mig citat och skriva en bok ellernåt. Men nu ska jag bagrava datorn knäcka några hasselnötter krama emmy och gotta mig. Hoppas er jul varit bra, åtminstone hyfsad puss!

Kommentarer
Postat av: fredrika

du är världens bästa, det vet du va ? ta åt dig och njut för menar varenda millimeter i dessa ord.

du och jag finaste

2012-12-27 @ 00:35:17
URL: http://iamplanet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0