tre låtar

glitter
Dystra utsikter är den bästa låten att lyssna på när man stirrar ut genom ett bussfönster
helst ska himlen vara grå och regnet smattra mot fönsterrutan
dit jag ska är det högt i tak men alla låga tankar finns kvar
Ruin är min absoluta favoritlåt just nu, den växer och fyller hela mig
med taktslag och en pianoslinga som aldrig vill sluta.
as far as i´ve seen from the bush in the wilderness, to every known city
In or out får mig att tänka på hösten tvåtusentio då jag gick till skolan med en ny parfym
och fjärilar i magen, hur jag fylldes av något lent när vi skulle ha lektioner i ljusblå korridorer
och hur jag letade efter svarta dr martens med röda snören i skolmatsalen
have you seen the sky? it's the kind of sky I like

Kommentarer
Postat av: Frida

nästa år, då får du gå och dansa dig vild. och min lugg är, herregud, katastrof. den lever sitt eget liv.

2012-08-08 @ 22:02:28
URL: http://neonfrida.blogg.se
Postat av: Linnea

Vilken fantastisk lista!

2012-08-12 @ 12:06:27
URL: http://sjuttontrappor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0