torsdag

 
jag är inte sur, jag är stressad och känner mig olustig för tiden springer förbi och jag känner inte alls för att plugga, jag vill ha lov. allt känns som en mellanfas och jag är trygg/otrygg och det känns djävligt otryggt.
+jag ska lära mig göra insnurradlugg för trots att jag igår gick runt med hårnål i pannan och var amatör sa lillasyster att jag såg ut som i förritiden och det är ju festligt.
 
 
idag har vi bakat bullar! jag med mitt fräcka torsdagshäng, dom är så roliga och mysiga och kolla bara sista bilden <3
-
öndajdasldjaösx åhnej verkligheten anfaller imorgon är det idrott och jag ska för första gången i mitt liv göra BEEPTEST hjälp och klockan är alldeles för mycket (jag försöker följa en sund livsstil och går och lägger mig nio tio på kvällarna HAR SOVIT TIO TIMMAR TVÅ NÄTTER DEN HÄR VECKAN men det är fan svårt att börja leva nytt)

Kommentarer
Postat av: m.

Sista bilden <3

2012-10-09 @ 15:54:05
URL: http://an0rakcity.blogspot.com
Postat av: Julia

snygg du är!

Svar: men tack! <3
Signe

2012-11-14 @ 00:35:57
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0