mönster

Det här är vad jag gjort på designen än så länge! Mönster. Det var skitkul samtidigt som jag ibland bara ville slå sönder den där skärmen för att photoshophelvetet var så himla krångligt och jag kände mig så himla efter och trööööög. Fattar seriöst fortfarande ingenting... DESSUTOM är det här fel version märkte jag typ NU för den här är skev och jag har lagt ner 187340918 h för att fixa det men INTE nehe okej!!! :'( Förlåt för raseriutbrott men får fortfarande panik på #€&"@ photoshop :):):)
Det blev iallafall en queer som filosoferar bland en massa blommor. Japp, det kom med tiden hade inget djupt budskap nej arbetar inte så.
-
Hoppas livet är fint!

Kommentarer
Postat av: L

Tack, vad snäll du är.

2012-11-20 @ 15:16:03
URL: http://thehidingplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0