15 & 16 juni


Igår träffade jag Ottilia. Vi satt i solen som gick bakom moln och kom tillbaka igen och värmde som
bara den. Vi bestämde oss för att åka till henne och jag satt på hennes pakethållare över skanstullsbron.
Efter uppförsbackar kom nedförsbacken. Åh kände sommarlovet i hela kroppen. Vi köpte pizza och satt
på hennes balkong och åt gott.

Idag träffade (träffadeträffadeträffadeträffaaa, konstigt ord, det låter konstigt i munnen) jag Fredrika.
Vi gick på sommar loppisen på trädgården under skanstullsbron och assåååå fett bra grej vi bah shoppa
och fynda och det var mega billigt och fett bra grejer och vi köpte plagg tillsammans för båda ville ha dom
så då blev det ju ännu billigare och eftersom vi båda ska gå på södra i höst (!!1! weho) kan vi ju liksom
dela på kläderna, tänkte vi. Jaja hursom helst tänkte jag igår att jag ville/behövde ett par svarta jeans
och vad gör jag inte idag om inte hittar de perfekta jeansen för 40 riksdaler!?!!!
Jag är så peppead på gymnasiet förövrigt. Jag ska gå på självaste Södra Latin bild & form inriktningen.
Nu vet ni. Ja och så ska ju både Freddan och Ottilia gå där med!!! aah tagg.
-
Och nu. Kanske la någon märke till det på bilden här ovan, kanske inte. Men såhär är det:
JAG HAR FÄRGAT HÅRET!!! eller blekt det snarare. Det känns fränt och nu är halva håret blont typ och
jag kan göra vad jag vill med det. Ska börja testa hälla karamellfärg i för det gjorde jag på lillasystern
och det blev himla fräckt. Jaja.

Och här är även mina bya solbrillisarrrr
never follow suit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0