23 april 2012




Hej vänner!
Jag gillar vita tomrum och jag gillar omstarter, kanske gillar jag främst förändringar, den här bloggen är svaret på det. Jag har så höga förväntingar på den här bloggen så ni anar inte, men, jag ska inte tappa huvet eller vad man nu säger..
-
Jag heter Signe Anna Elvira (signelvira). För att vi ska börja med någonting kan jag berätta om lite saker jag tycker om samt litet av sådant jag tycker mindre om!

Jag gillar:
havet, insjöar, vatten överhuvudtaget.
solen och månen och stjärnorna (jag såg mitt första stjärnfall häromveckan och det är bland det mest magiska jag varit med om, sen dess älskar jag stjärnfall)
eld, doften och ljuset och värmen
våren och sommaren och hösten och vintern
musik, musik är nog det bästa jag vet, musik är en självklarhet. jag är inte jag utan musik liksom ja i förstår *poesi*
osv etc osv etc m.m m.m

Jag tycker inte om:
torkad banan, leverpastej, makt galna människor och det faktum om denna icke jämnställda värld vi lever i
iska (från mig själv) och stress.
-
Annars då? Ibland rockar livet och ibland suger det. Jag skulle vilja leva på sextiotalet och åka cab i amerikas öken.
Här är några youtube-klipp som beskriver mig i en om något liten grad:

-
Bilderna (ni vet sånna där instagram):
1. Jag och Fredrika och Fanny var på globala i torsdags, det var smått awkward men efteråt satte vi oss på hornsgatan och åt glass under ett blommande körsbärsträd.
2. I lördags var jag Herta och Fanny på en klädbytardag som var en så himla bra gerj! (jag kom hem med fem grejer, helt gratis och puss bara) Efteråt satte vi oss på en uteservering och jag drack pruttgod chai-latte!
3. Idag fyller Fredrika år, GRATTIS!!!!
4. I eftermiddag träffade jag Ottilia som färgat håret rött (!!!!!!) så himla skit snygg är hon.
-
Just förtiden är jag totalt beroende av serien Skins och jag vill bara sitta och kolla på det 24/7, jobbigt men ack så jag älskar verklighetsflykter. Ikväll ska jag inte kolla på det för jag ska somna och läsa bok. Jag känner en klump i magen för att jag inte pluggat det minsta idag måndag och jag hade planerat och checka av en hel lista men jaja. Pappa kom faktiskt hem idag från New York och han hade shoppat och min lillebror kom också hem idag fast från Finland så vi hade en liten reunion hemma med presenter och kramar. Ååååh jag fick ljusorangea converse och en jeansjacka och en parfym och en väska som jag älskar mer än något annat!!!!1!!1 *lol*
-
Pussss ha det fint!


Kommentarer
Postat av: ottilia

fett bra inlägg! man blir glad och peppad och vill se mermermer!! :D

2012-04-25 @ 22:35:46
URL: http://ottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0