skjut mig i huvet med en Lüger låter click

jag hetsäter bulle och lyssnar på den här listan (jag älskar movits!)herregud och så ska jag ju plugga men jag vill bara vill inte. har gått och skapat mig en så himla kluven relation till skolan på sistone. stressen ihåligheten alla förjävliga papper dötrista lektioner meritpoäng SKJUT MIG I HUVET. jag är bara en degklump som någon försöker forma, fylla med kunskap, för att sedan kasta ut i världen och jag bara väntar på det ögonblicket; livet och friheten men det kan inte vara så det ska gå till. allt är halvdant men jag vill ha allting KLOCKRENT FULLÄNDAT VACKERT. alltså vill bara vara kreativ och få ägna mig fullhjärtat åt någonting nån himla gång och så vill jag inte snooza i en halvtimme varje morgon för att sedan behöva slänga i mig mackan inte hinna sminka mig fixa håret. VILL INTE vill inte VILL INTE
 
mest känns allt blä för att jag inte pluggat tre eftermiddagar i rad, av den enkla anledningen att jag funnit filmer böcker sömn mycket mer lockande. och för att jag inte ens kommit halvvägs med högen skolarbete jag gav mig själv ikväll så nu bara kramar alla himla krav min bröstkorg med ett grovt jävla strävt rep.
 
jag ska köpa mig engångskameror för att lägga i väskan och bestämma mig för att den här våren ska bli så bra.
jag ska läsa böcker se filmer låta all färg rinna ur mitt hår och låta det växa.
jag ska bara klä mig i mina låga dr. m, kjolar, koftor och margaretaflätor på huvudet.
 
måste visa er fotografierna från när vi var i thailand 2005! det var nog det mest sorgsna jag kunde utsättas för den här månaden.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0