☆onsdagstips☆


en helt vanlig trappa.

nu blev det lite mer spännande...


buss.

ganska cool bild tycker jag!

jag tog kortet på bilfönstret. jag o solen.

jag hade väldigt roligt på studsmattan!!:)

-
☆DAGENS TIPS!☆
Hade du en blogg när du var 11, 12, 13 år? Var du bara en liten fjärt då och inte cool som vissa andra (jag var så ocool när jag var 12, uppenbarligen) Bläddra genom arkivet vettja å bah roas av dig själv. FETT BRA SYSSELSÄTTNING! Alltså ovanstående inlägg? Varför? MEN DET ÄR SÅ HIMLA KUL FÖR EN VAR SÅ TÖNTIG gahaha kissa typ på mig!!!!!!!!
"nu blev det lite mer spännande..." sen bah: "buss."
LÄNK TILL ZIINES.BLOGG.SE (min första blogg!!!!!!)
-
okej ja gör allt annat än skriver debattartikeL. skolarbetet under sportlovet bara ökar :(
ÄR SÅ OPRODUKTIV HUR PLUGGAR MAN? VET JAG ENS HUR MAN GÖR? VAD HÄNDE?

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh ziine <3333

2013-02-21 @ 21:10:11
Postat av: R

hahahaha underbart!

2013-03-06 @ 23:42:49
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0