I DON´T CARE WHAT YOU THINK OF ME

claire boucher aka g r i m e s
VARFÖR HAR HAR INGEN BERÄTTAT ATT HON EXISTERAR TIDIGARE??!?! så.fukking.cool
-
Är även så amazed av Tavi, eller asså hennes coolhet braighet bah DÖDAR:
-
När jag ändå är igång så var även den här filmen så BRA åh. Matthew Frost heter han som gjort den!
 
 
Det här var väl typ helgens sysselsättning istället för att sitta med skit skolarbete. Men jag har också hunnit gå på moderna, druckit lyxig cappuccino, hängt med gulliga småpojkar, haft chokladglass krig, GÅTT FÖRBI OSKAR LINNROS och därför fått värsta heartbreaket (asså omg mitt fjortonåriga hjärta explodera), läst ut kapitulera omedelbart eller dö (läs), badat bubbelbad, kollat på gengångare (se!), känt lite beslutsångestsammanbrottjagvetintevadjagvill skit å KLIPPT LUGG ja asså det är nog det bästa jag gjort i år!!! Men mer om det nästa gång I promise ❋✬✿✬❊
-
Buhu okej nu ska jag väl slita mig å försöka sätta mig å fokusera på skolan HÖRS
♥♡♥

-
rubrik: I Don´t Care - Dum Dum Girls
Lyssna även på den här!!!!!!! (scrolla ner lite)
BÄST
 

Kommentarer
Postat av: R

feta tips ju!

2013-02-13 @ 23:11:44
URL: http://ronjadb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0