valborg




















i måndags var det valborg och fanny, frida, thomas, ottilia och jag var hemma hos herta och åt grillade hamburgare och hade det fint. vi satt ute i den (då) vårvarma luften, såg upp mot stjärnorna när mörkret fallit, satt under filtar och försökte hålla oss vakna genom coca cola sniff. å kul. jag tycker om dom så, snart splittrar vi alla på oss åt olika håll, känns sorgligt.
-
jag är sur och arg och ångestig över himla skitplugg som bara existerar konstant båda psykiskt och fysikt i mitt liv dessa dagar. o r k a r j u i n t e.
-
ikväll vill jag vara kreativ och dricka te. tyvärr har vi inget limstift och tyvärr är jag förfärligt trött, därför tänker jag lägga mig på min säng och lyssna på låttexter.
-
puss hej fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0