ur min blommiga anteckningsbok

31 mars lördag
Jag älskar det här vädret för att man kan vara inne hela dagen
 
onsdag
Ångesten har ätit upp och smittat det lilla som är kvar av min hjärna.
Jag har ju sjuttioelva skoluppgifter och en själ att ta hand om.
Jag kommer gå under.
 
Maj. 2012
Jag älskar dig maj men jag hatar dig lika mycket.
 
11/8 förmiddag
Om jag hade en superkraft skulle jag flyga. Flyga över molnen och vara högt över staden.

16:32
ligger på klippor vid havet
-
vattnnet skvalpar
-
motorbåtar och segelbåtar är det enda som rör sig, förutom vågorna och molnen
luften som är sval
Tiden som nästan inte existerar idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

vad fint och känslosamt du skriver :)

2012-09-12 @ 22:34:40
URL: http://www.glasscastle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0