fotoalbum/00s












obs obs nostalgiskt/sentimentalt inlägg!!! okej, jag har insett att jag aldrig, ALDRIG kommer bli och vara ett barn igen. och nu utger ni om möjligt en liten suck och ett svagt stönande kanske uttalande "tönt" MEN ni har kanske inte tänkt på att ni möjligtvis aldrig kommer få ett gosedjur i födelsedagspresent igen, BARA DET! jag kommer aldrig mer ha ett kalas med massa ballonger och popcorn-tält. inte längre får man bada naken offentligt eller springa naken över en gräsmatta eller äng. inte längre får man barnböcker lästa för en innan man ska somna eller åka i barnvagn. inte längre håller man föräldrarna i handen på stan eller sitter på pappas axlar. åååååååh nostalgisk nostalgisk nostalgisk. jag är så känslosam.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du har helt rätt i det.. :/ Jag saknar redan nu när man var liten och det aldrig var någon press på en.. man mara levde i sin lilla bubbla och skolan vara låååångt bort... Jag saknar att vara liten.. :/♥

2012-04-29 @ 11:43:08
URL: http://myfakemustache.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0